2016年4月18日星期一

再穿越

~ Hi Hi ~

來個招牌甫士吧...... 
認出酷酷的禾嗎 ?  
沒錯...........是禾.........溫柔的禾....... 
咸咸地的禾...... 
可愛的禾....... 

~ 媽媽 : 我那邊過得很好, 好很多女.........勿念 ~

no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking no talking

193 則留言:

悄悄話可直接電郵到saimuimama@gmail.com

  1. Bill Bill, Lu媽好掛住你呢,咪掛住泡女仔,唔得哂EE們啊! ::ww6066
    .
    (又同細妹媽一齊出卜:P )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你成日撞架啦⋯⋯你成日咁夜,日頭夠5夠精神架?

      刪除
    2. 我矛樹,寫卜先會搞到咁夜啫 ::uu7060
      一寫到咁夜就比大帝嘈,因為佢地要玩追追 > <

      刪除
  2. 好似呀
    阿妹好勁
    BRAVO
    啪啪啪啪啪

    回覆刪除
    回覆
    1. 有鼓勵就有激勵,多謝呀28!希望越做越好啦...

      刪除
  3. 一睇就知係Bill Bill啦,好靚呀

    回覆刪除
  4. 一眼就認出係 bill bill 豬 :)
    bill 豬仔~ 咪掛住溝女, 得閒要返嚟探吓我哋呀 ;;)

    回覆刪除
  5. 早晨呀:-h , 今日由我開檔::kk3111

    回覆刪除
  6. ::oo2041 ::oo2041 ::oo2041
    我唔知講咩好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好今日是Bill Bill 離開的第5個月,好多謝細妹!::vv4066

      刪除
    2. 我暫託住小標標先,還有好幾位彩虹橋上的小孩想穿越過來找媽媽,
      完成後來個大合照就功德圓滿了,到時每位小朋友就各自回家囉,好嗎?

      刪除
    3. 當然好啦,記得我地有個畢業旅行呀,都時大大細細一齊去玩,諗起瞓著都會笑醒::kk3107

      刪除
  7. 造型一望就知係Bill Bill,今次d鬚都係真ge,因為我見到有漸變色;比多個讚細妹媽 ::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好儲定貓鬚啦,最好留二三十條過我.....he he....
      BMM : 小標標返屋企係無鬍鬚架....執倒要儲定呀⋯⋯
      我啲鬚唔夠用,大家唔儲的話,可留起給我嗎?

      刪除
    2. 我都有儲鬚ga,不過唔多,等我再努力d... ::kk3111

      刪除
  8. ::oo2090 我今朝入错门口添::_2432
    BilI爷永远活在我哋心中

    回覆刪除
  9. 招牌甫士一睇就知係標標.....仲有個面珠下巴摺痕位好細緻, 標標ge 特徵好易認, 阿妹叻叻::_1856

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉咗好耐,用咗唔少心機,
      有人欣賞有人like真係好開心架,
      多謝臭囉,錫啖先....

      刪除
  10. 今日我開舖啦...
    MORNING SIS

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨28!見到28,諗起想食辣野,整個辣魚包吖唔該!

      刪除
    2. 幾日唔見呢媽,一定好忙 ::rr8066

      刪除
  11. Bill 豬, 你手fing fing 嘅招牌look , EE掂會忘記! BILL 仔 禾好掛字乃

    回覆刪除
  12. 千年未開過舖, hehe…响鐘先,
    呢個灣我嘅, 任飲飲食,
    要咩叫哥經理整得架啦,
    母債子還, 呀仔你快手啲得架,
    整杯卡巴千奴走毛多泡俾我,
    烘多件多士, 燶啲, 炒隻蛋添, 加奶炒滑啲,
    你屎急 ? 煮好先痾啦, 抓抓抓…成地砂啦,
    唔洗炒蛋啦, 炒鬼咗你先, 又大食又無力…

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天一定是很美好的一天!

      刪除
    2. 阿妹早晨>:D<
      哥哥 MANAGER 巧忙吖, 等禾嚟幫手, 禾要做你助手::kk3006

      刪除
    3. 早晨,今朝阿妹開舖,特別熱閙,哥經理痾完屎未?痾完烘多塊多塊加毛多士俾我,記得洗手先!::_342

      刪除
    4. 妹舊魚&大家早晨::ee5067
      哥哥喵你痾完記得要洗手先好再招呼我喎::kk3114 .....我都要一份同阿妹一樣ge 早餐吖::kk3148

      刪除
    5. 早晨檔主,大舊魚BMM﹠靚靚s >:D<
      我要蛋多士,熱奶茶,唔該唒哥經理,多謝檔主 ::rr8064

      刪除
    6. 咁正,可以點餐,我要瞓了,臨瞓前唔敢食嘢,我怕肥呢

      刪除
  13. bill bill ....
    good job ... ::ee5060

    回覆刪除
  14. Hi, everyone
    I am still alive , just changed a new job.. can't say morning to you gays in the middle of the day .. don't worry about me , I am still doing great , stay in touch ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 耐唔耐上嚟 SAY 個 HI 啦 ::rr8005

      刪除
    2. 呢媽,禾都掛字乃::kk3172

      刪除
    3. 搵食緊要, 咁呢媽你間唔時上嚟飲杯嘢啦,不過記得做還做, 唔好過勞,捱壞身子吖, 健康最重要架::rr8064

      刪除
  15. 等我去捉方包拔幾條鬚俾你::kk3145

    回覆刪除
  16. morning sis
    呢媽居然有膽高齡轉工咁夠薑???????
    勇氣可嘉
    啪啪啪啪啪啪
    你咁決定
    對於我來講係一支強心針
    希望你新工一切順心順手
    LOVE YOU + BIG HUG

    回覆刪除
    回覆
    1. 28標早晨>:D<
      好彩, 我出門口嗰時未有雨, 但返到荃灣就傾盆大雨, 好彩落車位有瓦遮頭, 唔水揼:D

      刪除
    2. 28,點解唔可以轉?給你說一個真實個案:
      Bill爸的姐夫,90年代在教署做視學官,月薪8萬幾,平時除了巡學校寫報告,還要替俾人踢出校的band 5 學生找學校,有學生跳樓時寫的報告更多,壓力爆燈,最後在50+歳未到退休便辭職,一家大小移民紐西蘭,做清潔的工作,當年還有兩個兒子未完成學業,但姐夫移民後,工作雖然辛苦,要做幾十年文職的人做體力勞動,心境卻非常開朗,因為無晒壓力,所以,28,睇你放5放得下而已,講完。

      刪除
  17. 早晨,今朝我地大西北橫風橫雨,行雷閃電,我都走來開舖,算唔話得lu 呱::mm2372

    回覆刪除
  18. 今日係兩姐弟生日呀,要孝順阿娘,貓體健康,開開心心,錫錫 ~ ::mm2292

    回覆刪除
    回覆
    1. 斯斯,細佬仔生日快樂 ::rr8063 ,身體健康, 食得痾得瞓得玩得嗲得::rr8025 ~ 今日記得有風駛盡𢃇, 玩盡阿娘佢::rr8075

      刪除
    2. 斯斯 & 細佬仔~ 生日快樂::mm2292 , 身體健康, 日日都開開針針:-* :-*

      刪除
  19. 斯斯,細佬仔, 補祝生日快樂, 日日食玩訓痾正正常常, 貓體健康, 媽咪放心!::mm2185

    回覆刪除
  20. 早晨呀>:D<
    今日我開檔, 等哥哥 MANAGER 瞓多陣先, 唔好嘈醒佢:-$

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,哥哥manager 未瞓醒,整住件魚䚬多士黎食下,要多鱗濃邊:P

      刪除
  21. 今日我替更開舖\m/ 早晨各位!

    回覆刪除
  22. morning sis
    今早我開舖
    如果你地知我做邊行
    就會明白點解我咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 28早晨>:D<
      雖然我唔知你做邊行, 但見你寫嘢都覺得你好辛苦, 諗吓可唔可以轉行啦, 唔好捱壞自己:-B

      刪除
    2. 28魚早晨::ee5067
      28 ~ 身體健康最重要呀 !

      刪除
    3. 28,無論你做邊行,做得辛苦唔緊要,最緊要系做得開心,你睇番我講Bill 爸姐夫個case 就會理解

      刪除
    4. 大家早晨~
      嚟紧有几日假期,大家忘记工作尽情happy啦!

      刪除
  23. https://www.youtube.com/watch?v=UsQ-OZgwuUs

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷舊經典啱哂我呢啲呀毛,好想聽,
      可惜....此影片無法提供,
      可能版權問題被封了,謝謝妳呀28 ^^

      刪除
    2. https://youtu.be/0QTQdAKUZmA
      我小小小小時的最愛, 總是覺得以前什麼都好好feel,
      請慢用 (吃東西時看的話, 小心別嗆著....hehehe)

      刪除
  24. 各位好, 最近比較...冇乜時間..我好好,不用掛心..

    回覆刪除
    回覆
    1. 掛c人咩臭呢,一切安好就好很好了.....

      刪除
    2. 臭呢早晨....掛C人喇, 要保重身體呀

      刪除
  25. 早晨呀,咁多位靚靚 >:D<
    真係掛屎人ga,呢媽 :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 掛掛掛,一個二個掛CC,放完假啦,大家努力上班賺錢錢,等你地一齊去旅行呀

      刪除
    2. LU 標早晨>:D<
      掛C人啦呢媽:-*
      WOW....等埋一齊去旅行, 真係要一架旅遊巴先載得哂我哋, 齋想像都好興奮呀

      刪除
    3. 好鬼羨慕您哋咁多假放

      刪除
    4. 我成日以為外國假期多D ge

      刪除
    5. 呢度得六日有薪假期o架咋

      刪除
  26. morning sis
    雖然我不能日日上嚟
    但我係有掛住你地
    我地個個各有各生活顛簸起落哀傷
    但會互相打氣
    即使素未謀面
    但比一切面對面的相處更真摰

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 早晨>:D<
      真係好難得喺網上會識到一班咁好嘅朋友, 由 yahoo blog 到 e+, 都4-5年有多, 有 d 雖然未見過面, 但感情一樣咁真摰:x

      刪除
    2. 28魚&大家早晨
      我都好慶幸可以識到大家::rr8064

      刪除
    3. 大家早晨::oo2059
      得闲时一句简单的早晨,有时嘅时候一句问候,开心嘅时候一齐分享,已经令我觉得好 warm::_382
      有缘识到妳哋係我嘅福气

      刪除
    4. 大家來個大抱抱 >:D<

      刪除
  27. https://www.youtube.com/watch?v=pRKo2wNDP5U

    回覆刪除
  28. https://www.youtube.com/watch?v=4jKVTIQERik

    回覆刪除
  29. 今朝我開檔....大家早晨>:D<

    回覆刪除
  30. 亞妹勁::vv4063 一睇就知係喪標

    回覆刪除
  31. 早晨呀>:D<
    今日我嚟開檔::_1561

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,今朝魚囉咁早既?琴晚六合彩又無人中,下期1.5億,大家繼續努力!::cc4162

      刪除
    2. 早晨咁多位靚靚s >:D<
      近排公仔有d問題,都係用基本果隻’穩陣’d :D

      刪除
  32. 早晨呀>:D<
    晏 d 要去買六合彩, 發吓横財夢先8->

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚& 大家早晨::ee5067
      晏 d 買六合買.....我又去 L-)

      刪除
    2. 鱼啰靓靓s早晨::oo2059
      祝大家::oo2130

      刪除
    3. 早晨呀靚靚s, 同佢地改名”招財進寶”唔知會5會易中啲 !!

      刪除
  33. 早晨, 各姊妹..我仍然健在..
    每次一入黎, 見到標仔, 好開心..真係太神似...

    今日比d野大家估..可以上網揾料..

    係一首陳年舊歌..

    冷冷風扇, 不經意地打轉..風吹也遠.像那舊記憶一串, 沒有太刻意, 追憶往日的你, 你卻漂至, 在風中打轉.
    也許當天的痴未完, 想講的講未完, 曾被迫吹熄的火也許未全熄去仍温暖, 也許所戀的戀沒完, 唯墮進淡淡記憶中, 不捨去在打轉在轉...

    估歌名, 邊條戌利唱...
    難度係9.9 分

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網 search ......::ww6070
      原唱者 ~ 何家勁, 歌名 ~ 也許 (1984年)
      翻唱者 ~ 蔡楓華, 歌名 ~ 也許
      (備註:我年紀大,呢首歌我細個聽過, 不過我唔知原唱者係何家勁, 亦都唔記得係蔡楓華ge歌, 只係覺得好熟但又講唔出乜水唱 :D)

      刪除
    2. 只知蔡燶華唱過, 唔知歌名同原唱者係何家勁, 囉囉勁::_1856 我係好大個聽過::mm1549

      刪除
  34. 今朝我開舖
    估歌仔:

    網著了千千哀愁
    心有千千結緊扣
    一扣心裡已懷千千憂
    千扣也得接受

    惹著了絲絲哀愁
    痴念絲絲繞心頭
    此愛使我苦尋恨悠悠
    心結千萬扣

    我此心 盼望接受
    恨世間 愛義難求
    愛幾深 恩義幾厚
    要自己感受

    網著了千千哀愁
    心有千千結緊扣
    一扣心裡已懷千千憂
    心有情義萬縷

    回覆刪除
  35. morning sis

    繼續估歌仔:

    懷念著您,想起舊事
    從前日子,多少恩義
    誰料到今天再難相見
    誰料到今生不許再癡

    懷念著您,憶起舊事
    從前日子,幾許恩義
    誰料到今天會緣盡分散
    餘下我心中癡癡情意
    還會記起當初的約誓
    約誓互愛不會無義

    還會記起歡欣的往事
    癡癡的愛和那甜蜜的相思
    懷念著您,想起舊事
    從前日子,當初那情誼
    讓我此生永久長存在心裡
    能令我天天癡癡懷念你

    還會記起當初的約誓
    約誓互愛不會無義
    還會記起歡欣的往事
    癡癡的愛和那甜蜜的相思
    懷念著您,想起舊事
    從前日子,當初那情誼
    讓我此生永久長存在心裡
    留下我心中癡癡情意
    留下我心中癡癡情意

    回覆刪除
    回覆
    1. 28早晨>:D<
      呢首歌........頭兩句好似有 d 印象, 但後面嗰 d ......我又唔識喎 :P

      刪除
    2. 28魚& 大家早晨::ee5067
      上網search ~ 懷念著你 by 許冠英
      (懷念著你,懷念著你,在記起,心中想你如今想你....... 我識呢首 ~ 深愛著你by陳百強):P

      刪除
    3. 估歌仔我真系投降,因為平時甚少聽歌,以前細時Bill 婆婆樓下是唱片舖,70年代天天姚蘇蓉,結婚後Bill 爸逢周末是Rock & roll , 所以平時喜歡靜靜地,一粒聲都無的感覺

      刪除
  36. 早晨呀>:D<
    今日冇得估歌仔:))

    回覆刪除
  37. 大家早晨::ee5102 明天公眾假期

    回覆刪除
  38. 早晨, 各位...
    好似就到端午節..

    回覆刪除
    回覆
    1. 各餅店、快餐店、酒樓都在賣糭了

      刪除
    2. 呢28魚lu標早晨
      未食5月糉寒衣不入櫳,即係可以收埋d 冬天衫嘞 

      刪除
    3. 大家早晨::oo2059 端午节係咪有假放?

      刪除
    4. 係呀, 9/6放一日咁大把囉(:|

      刪除
    5. 有假放仲咁嘅表情?我呢树端午节、中秋、清明等等都冇假放架::rr8008

      刪除
    6. 大舊媽~ 你 e+ day day 都係假期喎::_1557

      刪除
  39. 回覆
    1. ::oo2059 早晨靓鱼、靓靓BMM、各位靓靓

      刪除
    2. 魚標舊&大家早晨::ee5067
      標媽做乜一早就咁high [::_1625 ]

      刪除
  40. 靚靚嘅姊妹們~ 早晨呀::_967

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨魚囉﹠靚靚s >:D<

      刪除
    2. ::oo2059 各位靓靓早晨呀

      刪除
    3. 大家早晨,這個星期有菲律賓親戚到,要招呼客人,好忙呀!::kk3100

      刪除
  41. 大家早晨::ee5003
    標媽親戚到::rr8075

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿囉早晨>:D<
      有親戚自遠方來, 又可以一齊去玩去食, 真開心

      刪除
    2. 早晨啰鱼靓靓s::oo2059
      点解只啰笑到咁阴湿?

      刪除
    3. 早晨,親戚到最辛苦是Bill 婆婆,今日佢地去迪迪尼,夜晚先返,可以休息一天::_342

      刪除
  42. 回覆
    1. 答錯線:P ,去左樓上,太耐未試過親戚到,有d亂::mm2065

      刪除
    2. 早晨魚囉標﹠靚靚s >:D<
      BMM =))

      刪除
    3. 各位早晨::oo2059
      BMM咁耐冇亲戚到访,有d乱係正常嘅::kk3187

      刪除
  43. 靚靚們早晨呀>:D<
    呢排唔見28:-?

    回覆刪除
  44. 早晨,3號風球開舖, 大家做好防颱準備::mm2370

    回覆刪除